Dacia Duster: koniec z zaciskaniem pasa
Najnowsza generacja Dacii Duster nie tylko przeszła stylizacyjną rewolucję, ale też jest w stanie dorównać modelom marki Renault we wrażeniach z jazdy.
Ruszam w trasę prezentacyjną najnowszą hybrydową Dacią Duster i mam wrażenie, że siedzę za kierownicą Renaulta. Nie chodzi o to, że kierownica najnowszej Dacii ma ten sam kształt wieńca co Megane. Pod względem wrażeń z jazdy Duster do złudzenia przypomina Renault Arkanę. Doznania nie były złudne. Nowy Duster bazuje na tej samej płycie podłogowej co Arkana i ma ten sam napęd hybrydowy. Również zawieszenie i układ kierowniczy działają tak przyjemnie i komfortowo jak we francuskim aucie. To oznacza duży awans dla Dacii. Już nie czuje się, że to biedniejsza siostra Renault.
Terenowo i rodzinnie
Nie zmienia to faktu, że całkiem przestronne wnętrze wykonane jest z twardych plastików. W miarę pojemny jest bagażnik (od 430/1609 l...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta